Specjalista ds. organizacji wysyłek – oferta pracy
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej zamówień i ich dostawy
- Zamawianie transportu i nadzór drogi wyrobu gotowego od zejścia z produkcji do wysyłki; organizowanie wysyłek
- Współpraca z dostawcami usług transportowych
- Codzienna praca w systemie elektronicznym firmy
- Kontrola jakości wyrobów gotowych
- Nadzorowanie poprawności przebiegu procesów produkcyjnych
Weryfikacja zgodności materiałów produkcyjnych zgodnie z procedurami przyjętymi w firmie
Wymagania:
- Doświadczenie w podobnej pracy administracyjnej, produkcyjnej
- Obsługa komputera, programu typu ERP, Ms Office
Skrupulatność, dobra organizacja własnej pracy, dobre samopoczucie we współpracy grupowej
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- warunki wynagrodzenia zależne od doświadczenia, umiejętności i posiadanych kompetencji
- · pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- · stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę na pełny etat
- pracę wśród ludzi z pasją i ogromnym doświadczeniem
- · przyjazne i bezpieczne środowisko pracy z wykorzystaniem najnowszych technologii
- · pełne wsparcie na każdym etapie wdrożenia
- · możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
- szkolenia
- bogaty pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną PZU.
Prosimy o przesyłanie CV.
Informacje telefoniczne w godzinach 8 – 16 w dni robocze pod numerem telefonu 533 -342-344 biuro@gran-tech.com.pl