Nabór na szkolenie certyfikowane – manager w hotelarstwie i gastronomii
Cel warsztatu
Uzyskanie certyfikatu „manager w hotelarstwie i gastronomii” po pozytywnie zdanym teście końcowym szkolenia.
Nauka zarządzania pracownikami hotelu w obszarach recepcja, gastronomia, housekeeping, rachunkowość, marketing i sprzedaż,
utrzymanie techniczne, rezerwacji, obsługi imprez masowych, zakupów, kadr i HR.
Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie i efektywnie zarządzać pracownikami, realizować cele wyznaczone przez zarząd hotelu, codzienne
zarządzanie poprzez cele, monitorować, raportować wyniki, planować cele krótko i długoterminowe w procesie cyklu menedżerskiego.
Korzyści dla uczestnika [uczestnikami szkolenia są studenci PWSTE w Jarosławiu]:
Zdobycie i doskonalenie umiejętności i zdolności z zakresu efektywnego zarządzania podwładnymi hotelu w działach:
- recepcja,
- gastronomia,
- housekeeping,
- rachunkowość,
- marketing i sprzedaż,
- utrzymanie techniczne,
- rezerwacji,
- obsługi imprez masowych,
- zakupów,
- kadr i HR
Metodologia:
Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową, na realnych sytuacjach, pochodzących z doświadczeń zawodowych Uczestników. Metody
praktyczne będą służyły umożliwieniu bezpośredniego poznania rzeczywistości i rozwijaniu umiejętności przydatnych w codziennej praktyce
życiowej. Uczestnicy otrzymają certyfikat „Menedżer w hotelarstwie i gastronomii”, po pozytywnym wyniku testu poszkoleniowego.
Założenia programowe warsztatu.
- Specyfika działalności hotelu
- Istotne obszary i działy hotelu
- Efektywne struktury organizacyjne hotelu
- Zarządzanie podwładnymi
- Motywowanie pracowników poszczególnych działów
- Kontrola realizacji celów przez poszczególnych pracowników
- Planowanie celów w zależności od sezonowości, eventów, zależności socjologicznych i branżowych hoss i bess
- Organizacja pracy recepcji, houskeeping, gastronomii, zakupów, HR i kadry, rezerwacji, imprez masowych, rachunkowości, imprez masowych, utrzymania technicznego
- Zarządzanie poprzez cele
- Podstawy rachunkowości w hotelu
- Efektywne planowanie
- Zarządzane sobą w czasie
- Otwarte i bezpośrednie komunikowania się z innymi
- Rozumienie zachowań innych ludzi
- Konstruktywne zachowanie się w trudnych sytuacjach interpersonalnych
- Udzielania informacji zwrotnej
- Rekrutacja nowych pracowników
- Skuteczna komunikacja interpersonalna
- Prowadzenie spotkań służbowych
- Stosowania nagród i kar
- System ocen okresowych pracownikówMetoda szkolenia: Warsztaty
Liczba osób/grup – 4 po 6 osób
Miejsce: PWSTE w Jarosławiu
Czas trwania: 10 dni x 4 godzin
Termin szkolenia: 21.02.2022 r.-04.03.2022 r.
Od godz. 15:00 do 19:00Zgłoszenia przyjmowane są w pokoju nr 5b w Rektoracie do 11.02.2022 r.
Studenci zobligowani są złożyć formularze rekrutacyjne przed rozpoczęciem kursu ( załączniku).
Do pobrania: