Asystent zarządu – oferta pracy w Rzeszowie
GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizujemy się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Braliśmy udział w budowach wielu elektrowni, w tym atomowej, budowach terminali LNG oraz wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat działamy również dla branży IT i automotive.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Rzeszów
Otrzymasz od nas:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
- pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, prywatną opiekę medyczną LuxMed
i ubezpieczenie grupowe PZU) - nowoczesne biuro w Rzeszowie z miejscem postojowym,
- możliwość współpracy z doświadczoną kadrą pracowniczą w miłej i przyjaznej atmosferze,
- możliwość doskonalenia, ambitne wyzwania, udział w ciekawych projektach,
Do Twoich zadań należeć będzie:
- koordynacja prac administracyjnych,
- asystowanie w spotkaniach biznesowych zarządu,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów,
- sporządzanie niezbędnych protokołów, raportów i prezentacji na potrzeby zarządu,
- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (przygotowanie i edycja pism do urzędów i partnerów biznesowych)
- organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych,
- wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych na potrzeby zarządu,
Oczekujemy:
- biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- wykształcenia w kierunku prawo lub pokrewne (warunek konieczny),
- dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku,
- doświadczenia przy pracy z dokumentami w języku angielskim,
- komunikatywności, otwartości i zaangażowania w powierzone obowiązki.
Zainteresowane osoby zachęcamy do aplikowania poprzez >>LINK<<
Dane kontaktowe:
Dział rekrutacji +48 663 590 590 |
GC Energy Sp. z o.o. ul. Połonińska 15 35-082 Rzeszów |