Szkolenie certyfikowane – General manager w hotelarstwie i gastronomii
Aplikacje i narzędzia, które będą używane w szkoleniach on-line: (Miro/Mural, Mentimenter).
Cel warsztatu:
Uczestnikami szkolenia są studenci PWSTE w Jarosławiu. Celem szkolenia jest uzyskanie certyfikatu „General manager w hotelarstwie i gastronomii” po pozytywnie zdanym teście końcowym szkolenia.
Nauka kompleksowego zarządzania obiektem hotelowym. Planowanie długofalowe i krótkofalowe, efektywna współpraca z udziałowcami, właścicielami i otoczeniem biznesowym hotelu. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie i efektywnie zarządzać działami hotelu, podwładnymi menedżerami, realizować cele wyznaczone przez zarząd/udziałowców/właścicieli hotelu, codzienne zarządzanie poprzez cele, monitorować, raportować wyniki, planować cele krótko
i długoterminowe, kreować i utrzymywać dobre długofalowe relacje z otoczeniem biznesowym hotelu, tworzenia i wdrażania standardów jakości w poszczególnych działach oraz systemów, procedur, zasad wspomagających zarzadzanie hotelem.
Korzyści dla uczestnika:
Zdobycie i doskonalenie umiejętności i zdolności z zakresu efektywnego zarządzania obiektem hotelowym w obszarach:
- Procesu zarządzania podwładnymi z wykorzystaniem Coachingu
- Organizacji efektywnej struktury hotelu w zależności od otoczenia biznesowego
- Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola podległych menedżerów działów hotelu:
- recepcja,
- gastronomia,
- housekeeping,
- rachunkowość,
- marketing i sprzedaż,
- utrzymanie techniczne,
- rezerwacji,
- obsługi imprez masowych,
- zakupów,
- kadr i HR
- Reprezentowania hotelu w otoczeniu biznesowym
- Codziennej analizy wyników finansowych hotelu
Metodologia
Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową na realnych sytuacjach, pochodzących z doświadczeń zawodowych Uczestników. Metody
praktyczne będą służyły umożliwieniu bezpośredniego poznania rzeczywistości i rozwijaniu umiejętności przydatnych w codziennej praktyce
życiowej.
Uczestnicy otrzymają certyfikat „General Menedżer w hotelarstwie i gastronomii”, po pozytywnym wyniku testu poszkoleniowego
Założenia programowe warsztatu:
- Specyfika działalności hotelu
- Istotne obszary i działy hotelu
- Efektywne struktury organizacyjne hotelu
- Zarządzanie podwładnymi menedżerami poszczególnych działów
- Coaching jako narzędzie uwalniania potencjału podwładnych menedżerów
- Tworzenie i wdrażanie procedur dla poszczególnych działów
- „Księga Standardów Obsługi Gościa hotelowego” – tworzenie i wdrożenie KSOGH”
- System ocen okresowych jako narzędzie wspomagające zarządzanie wszystkimi pracownikami hotelu
- Motywowanie podwładnych
- Kontrola realizacji celów przez poszczególnych działów
- Podstawy rachunkowości w hotelu
- Efektywne planowanie
- Zarządzane sobą w czasie
- Otwarte i bezpośrednie komunikowania się z innymi
- Udzielania informacji zwrotnej
- Rekrutacja nowych pracowników i zwalnianie
- Prawne aspekty zatrudniania i zwalniania pracowników
- Trudne sytuacje z podwładnymi generujące stosowanie dyscyplinarnych środków
- Skuteczna komunikacja interpersonalna
- Prowadzenie efektywnych spotkań służbowych
- Stosowania nagród i kar
- Cykliczne spotkania z podwładnymi i inne metody motywowania pozafinansowego pracowników
- Zabezpieczenie imprez masowych
- Wartość „Gościa powracającego” w branży hotelarskiej
- Rachunkowość i systemy finansowe w hotelarstwie
- Nowoczesne systemy lojalnościowe
- Raportowanie wyników
Metoda szkolenia:
Warsztaty
Liczba osób/grup – łącznie 24 osoby, grupy maks. 8 os. min 6 os.
Miejsce: PWSTE w Jarosławiu
Czas trwania:
(40 godzin) – maksymalnie 4 godziny dziennie
Termin szkolenia:
07.03.2022r.-18.03.2022r.
Od godz. 15:00 do 19:00
Zgłoszenia przyjmowane są w pokoju nr 5b w Rektoracie do 28.02.2022 r.
Studenci zobligowani są złożyć formularze rekrutacyjne przed rozpoczęciem kursu (załączniku).
Do pobrania: