Key Account Manager – ds. kluczowych klientów
Opis stanowiska:
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami (sieci handlowych),
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Przygotowywanie ofert, raportowanie w zakresie sprzedaży prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi,
- Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi,
- Przygotowywanie raportów sprzedażowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy (zwłaszcza z działem marketingu).
Oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku w branży kosmetycznej,
- Doświadczenia we współpracy z sieciami drogeryjnymi (Rossmann, Super-Pharm, Hebe),
- Bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Znajomości technik sprzedaży,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Dyspozycyjności,
- Odporności na stres,
- Prawa jazdy kat.B,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Dobrej znajomości środowiska MS OFFICE.
Oferujemy:
- Interesującą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- Praca w młodym, energicznym zespole i miłej atmosferze,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju,
- kompetencji menedżerskich,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, plus premia uzależniona od wyników,
- Samochód służbowy, telefon, laptop,
- Komfortowe warunki pracy,
- Realizację ambitnych zadań umożliwiających wykorzystanie,
- potencjału zawodowego.