Relacja z warsztatu „Sprawne zarządzanie czasem”
W dniu 18 marca 2019 r. studenci Zarządzania I i II stopnia, Finansów i rachunkowości oraz Bezpieczeństwa wewnętrznego uczestniczyli w warsztacie zorganizowanym przez Akademickie Biuro Karier. Spotkanie zatytułowane „Sprawne zarządzanie czasem” poprowadziła Pani dr Renata Mac-Szylar reprezentująca Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
Doświadczony doradca zawodowy i psycholog zapoznała uczestników ze sposobami skutecznego i efektywnego zarządzania sobą w czasie, organizowania pracy i dnia codziennego w oparciu o priorytety, a także wykształcenie postawy konsekwencji i systematyczności przy realizacji celów. Uczestnicy poznali metodę zarządzania celami w oparciu o „Matrycę Eisenhowera”, metodę SMART, metodę zarządzania priorytetami, różne style pracy, efektywności i możliwości koncentracji człowieka, wskazówki dotyczące planowania zajęć w ciągu dnia pracy, metodę ,,ALPEN”, tworzenie harmonogramu zadań oraz metody radzenia sobie z ,,pożeraczami czasu”.