Specjalista ds. kontroli wewnętrznej
Miejsce pracy: cała Polska
O nas:
Jesteśmy jedną z najstarszych, istniejących od 2001 roku firm pożyczkowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną, stabilną pozycję na rynkach lokalnych w Zachodniej, Północnej i Południowej części kraju. Nasza nowa strategia zakłada zwiększenie skali działania z regionalnej na ogólnopolską, a docelowo wejście do grona liderów rynkowych.
Zakres obowiązków:
- opracowywanie wytycznych i metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego i zewnętrznego
- opracowywanie i realizacja planów zadań audytowych
- opracowywanie założeń systemu kontroli wewnętrznej i zewnętrznej
- przeprowadzanie audytów zewnętrznych, sporządzanie dokumentacji z kontroli oraz przygotowanie rekomendacji i zaleceń pokontrolnych oraz przeprowadzanie postępowania pokontrolnego, monitorowanie wdrożenia wystosowanych rekomendacji
- analiza kluczowych procesów i zasobów w Spółce pod względem możliwości przeprowadzenia kontroli wewnętrznej i zewnętrznej oraz wystąpienia ewentualnych możliwych ryzyk
- przeprowadzanie kontroli zapobiegawczej i możliwości wystąpienia ryzyk dotyczących zjawisk o negatywnych skutkach
- prowadzenie działań doradczych w odniesieniu do podnoszenia efektywności systemu kontroli oraz funkcjonujących rozwiązań organizacyjnych
- sporządzanie informacji o wynikach przeprowadzonych audytów i kontroli na potrzeby organów statutowych Spółki
- nadzór i prowadzenie procesu zarządzania zgodnością w Spółce
- badanie przypadków braku zgodności w Spółce zgodnie z aktualnie obowiązującą procedurą określoną w procedurach
- przeprowadzanie ankiet z klientami Spółki w miejscu ich zamieszkania
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- posiadana wiedza z zakresu prawa lub ekonomii, w tym wiedza z zakresu nadzoru zgodności funkcjonowania organizacji z prawem, regulacjami wewnętrznymi i wewnątrzkorporacyjnymi oraz etyką
- praktyczna znajomość standardów i zagadnień z kontroli wewnętrznej i zewnętrznej w firmie pożyczkowej
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- umiejętność formułowania rekomendacji i podejmowania decyzji w warunkach presji czasu
- wysokie zdolności analityczne, kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, dociekliwość i skrupulatność
- dobra organizacja pracy własnej
- czynne prawo jazdy kat. B.
- bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- przyjazną atmosferę pracy
Link aplikacyjny: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-kontroli-wewnetrznej-podkarpackie,oferta,6279804