Specjalista ds. administracyjnych w dziale pozyskiwania funduszy
Ogłaszam konkurs na stanowisko specjalisty do spraw administracyjnych w Dziale Pozyskiwania Funduszy w pełnym wymiarze czasu pracy w Państwowej Wyższej Szkole Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu.
- Wymagania kwalifikacyjne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- nieposzlakowana opinia, odpowiedzialność,
- doświadczenie w sporządzaniu aplikacji o dofinansowanie projektów ze środków EFS [samodzielne lub w zespole przygotowanie minimum 5 aplikacji, w tym 3 które uzyskały dofinansowanie] poświadczone kopią umów, zaświadczeń, referencji w które powinny zawierać numeru projektu i numer konkurs,
- doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów finansowanych z EFS oraz EFRR [udział w minimum 3 projektach, w tym kierowanie minimum jednym projektem finansowanym ze środków EFS] poświadczone j.w.
- znajomość przepisów i wytycznych Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
- znajomość zasad zamówień publicznych, w tym znajomość zasad konkurencyjności,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu projektem inwestycyjnym,
- dodatkowym atutem będzie umiejętność sporządzania studiów wykonalności dla zadań inwestycyjnych, analiz finansowych i ekonomicznych oraz analiz ryzyka.
- Najważniejsze kompetencje zawodowe
- znajomość przepisów i wytycznych EFS oraz EFRR,
- praktyczna znajomość zasad zamówień publicznych, w tym znajomość zasad konkurencyjności,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wysoki poziom zaangażowania w realizowane zadania, dokładność i precyzja w sporządzaniu dokumentacji,
- znajomość techniki biurowej w tym bardzo dobra znajomość programu MS Office Excel.
- Zakres zadań na stanowisku
- realizacja rzeczowa i finansowa projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy 2014-2020,
- monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych,
- przygotowanie logistyki projektów,
- finansowe monitorowanie projektów zgodnie z wymogami instytucji finansujących,
- monitorowanie harmonogramów realizacji projektów oraz harmonogramów płatności,
- przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów,
- współudział w przygotowywaniu i weryfikacji wniosków o płatność,
- kontakt z instytucjami finansującymi,
- przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje finansujące,
- udział w zespołach projektowych; projektów inwestycyjnych oraz projektów w zakresu rozwoju kapitału ludzkiego.
- Wykaz wymaganych dokumentów
- deklaracja przystąpienia do konkursu,
- Curriculum Vitae,
- odpisy dyplomów, kopie umów, zaświadczeń, referencji w które powinny zawierać numeru projektu i numer konkurs – potwierdzające posiadane wymagania kwalifikacyjne,
- życiorys i kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- świadectwo pracy z poprzednich miejsc pracy.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
- osobiście w siedzibie Państwowej Wyższej Szkole Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 37-500 Jarosław – sekretariat Kanclerza z dopiskiem: KONKURS – specjalista do spraw administracyjnych w Dziale Pozyskiwania Funduszy.
- listownie na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław z dopiskiem KONKURS – specjalista do spraw administracyjnych w Dziale Pozyskiwania Funduszy.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 13.07.2017 r. (czwartek).
Szczegółowych informacji udziela Kanclerz, tel 16 624 46 26.
Do pobrania: