Specjalista ds. obsługi klientów zagranicznych
Lokalizacja: Cała Polska (praca w domu)
Data wygaśnięcia: 10 marca 2017 r.
HomeGlobal to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki minimum od 2,500 do nawet 10,000 zł miesięcznie. Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń online, aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom, opierając się na sieci współpracowników zdalnych, którzy pracują w elastycznych godzinach bez potrzeby wychodzenia z domu.
Współpracuj z nami, zarabiaj duże pieniądze i podnoś swoje kwalifikacje zawodowe stacjonarnie lub online.
GWARANTUJEMY CI 8 PODSTAWOWYCH KORZYŚCI:
- Atrakcyjne i stabilne warunki współpracy – stawka godzinowa oraz przejrzysty, bogaty system prowizyjny;
- W pełni zdalne szkolenie wstępne bez konieczności przyjazdu do siedziby firmy oraz regularne, profesjonalne szkolenia sprzedażowe online z dedykowanym trenerem;
- Ciągłe wsparcie szefa Twojej grupy oraz nieustanny kontakt online z nim;
- Elastyczny czas pracy z uwzględnieniem Twoich preferencji;
- Szerokie pole rozwoju zawodowego oraz możliwość awansu w strukturach firmy;
- Możliwość objęcia prywatną opieką medyczną Medicover oraz karta Multisport;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w innowacyjnym modelu współpracy w firmie o globalnym zasięgu;
- Oszczędzamy Twój czas i pieniądze – nie musisz nigdzie dojeżdżać i to my dostarczymy Ci niezbędny sprzęt oraz narzędzia do pracy.
5 PODSTAWOWYCH ZADAŃ TO:
- Kontakt z klientem który zamówił już produkt z reklam internetowych, prasowych lub telewizyjnych;
- Wsparcie w bieżącej obsłudze klienta i realizacja zamówień;
- Dbałość o relację z klientami i udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;
- Pełnienie roli doradcy w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb;
- Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.
NASZE OCZEKIWANIA WZGLĘDEM CIEBIE TO:
- Znajomość języka obcego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- Komunikatywność, energiczność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
- Miły głos, nienaganna dykcja oraz wysoka kultura osobista;
- Doświadczenie w sprzedaży produktów reklamowanych w mediach masowych i telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.WYMAGANIA TECHNICZNE DLA PRACY Z DOMU:
- Posiadanie szybkiego i stabilnego łącza internetowego;
- Miejsce w domu umożliwiające dogodne warunki do pracy.
Jeżeli czujesz, że jest to praca dla Ciebie, nie wahaj się, aplikuj! 🙂
http://career.homeglobal.com/cp/j/6944/s/358/specjalista-ds-obslugi-klientow-zagranicznych
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.